söndag 29 januari 2012

Soluppgång...








WOW, vilket underbar soluppgång vi hade idag och
vilket strålande vinterväder.
En dag att tillbringa utomhus...








@ my casa börjar lite vårfärger smyga in,
i och med att fredagsbuketten blev i rosa/gula toner, så fick resten 
följa med...








Har köpt mig ett nytt doftljus med en doft som är 
inspirerad av den underbara apelsinkusten i Spanien, Costa del Azahar. 
Fantastisk doft...  ljuset kommer från Voluspa...








så min fredagsbukett bestående av tulpaner, ranunkler och anemoner
åh vad jag ÄLSKAR blommor, buketter gör att man får en värme
i precis heela rummet - det gillar jag starkt...
Hade jag haft ekonomi hade jag nog haft buketter
i alla rum, varje dag...för mig skänker blommor glädje.


❀❀❀❀❀


Nu ska jag ställa mig vid spisen, kvällen bjuder på
mandelpotatispuré, mandelstekt torsk, & syrade äpplen.
Har aldrig lagat denna rätt, så det ska bli spännande att se hur det smakar!!!


Ha det bra ikväll - skippa söndagsångesten och NJUT...
morgondagen kommer förhoppningsvis att bli en fin måndag




k r a m åsa