tisdag 17 januari 2012

Man tager vad man haver...










Jag vill ju så gärna få in våren i mitt lilla hem...

Letar runt i butiker efter nya färger och en ny känsla...
Men inget nytt har kommit  ännu, jag är alldeles för tidig, det är väl
egentligen inte förrän i mars som nyheterna kommer ut!




Då blir det den gamla hederliga regeln som gäller
man tager vad man haver!
Men när jag ska plocka fram kuddar mm.i mina gömmor,
 i någon typ av färg så är det alltid i GRÖNT.

En färg jag ALLTID tyckt om...
och alltid kommer tillbaka till.





Så med lite nya-gamla kuddar, lite fina vårblommor, 
så får jag väl nöja mig så länge.
Väntar med spänning på att Tine K och Day Home kommer ut med sina härliga
kuddar i butikerna för då, då,
vill jag nog ha någon NY vårfärg här hemma...




k r a m åsa