tisdag 22 november 2011

Pics...





Tänkte bjuda på några bilder från en av min
favorit butik




Lantliv & Trädgård där finns så mycket fina saker  och underbara
blommor och arrangemang



Det är en väldigt liten butik men med så mycket fint att man kan
tillbringa ganska lång tid och bara gå runt och finna inspiration






Det blev lite växter, kottar och annat pyssel som jag köpte med mig hem
för kommande adventspyssel.
Dessutom köpte jag en gammal fransk
mjölsäck i väldigt, väldigt tjockt linne som jag ska göra
något fint av, tänkte den skulle vara fin till mitt franska bakskåp.


Nu ska till en väldigt god vän och kika på hennes
pojkars rum, de är på g in i tonåren och behöver uppdateras lite...
(alltså rummen inte killarna, som ni vet uppdaterar sig tonåringar
alltför lätt utan oss föräldrars hjälp!!!)


Hoppas denna tisdag blir en BRA dag.


åsa