torsdag 20 oktober 2011

Ugglor...


WOW, vilken underbar torsdag!!!




Beror nog inte bara på det fina vädret utan även på att jag är ledig i dag 
och kan gå runt och skrota i pyjamas hela förmiddagen.

Lite nytta ska jag väl i alla fall uträtta, måste måla klart
trappan till övervåningen för i helgen ska här tapetseras.



Har fått tag i en underbar UGGLE tapet från photowall,
namnet på tapeten är Owls pattern av Miniempire.
Så lätt och skönt det var att beställa från det företaget.
De skickade ut våderna i de längder man själv beställde,
och vilka tapeter de har - superfina!


För mig blev det ugglor, jag gillar dem starkt!




Här är min fina gamla träuggla, som jag har stående på mitt
skrivbord. 




Även ett ugglehalsband har jag skaffat mig,
gillar att själva kedjan (snöre) är i både svart & brunt
lätt att matcha kläder med.


Nu blir det en skön höstpromenad med hundarna
sen ska jag ta tag i målarpenseln...


Njut Torsdagen SNART helg igen...


k r a m åsa